Höst 2024
Promenader september - december
I början på hösten hade vi besök av SPF Angelstad och tillsammans var det 38 st promenerare på "stadsrunda" i Odensjö.
Nytt besöksmål i september var Bygget och då var vi 25 st som tittade runt i byn under guidning av Lilian och Sven-Olof från Lidhult.
Sista promenaden i månaden blev i Vrå och då besökte vi ävan det nyöppnade museet på Vrågården som har en utställning om Calle Johnsson - berömd racerförare från Vrå. Han var även lanthandlare i Vrå.
En måndag i oktober gick från Gårdshult och skulle mot Hästhult men nån´stans blev det fel och vi hamnade i Loftsgård, men hittade ju tillbaka till Gårdshult för fika på Monicas altan.
Vid oktoberpromenad i Unnaryd fick vi även en titt på bonadsmuseet.
Så är vi inne i november och det kan vara grått men behagligt väder ändå.