Gökotta i Hembygdsparken

Gökotta i Hembygdsparken den 7 maj

  • Stig ordnar värme i grillen
  • Vindstilla över Bolmen
  • Jan-Ove ordnade en tipsrunda
  • Härligt i solen
  • Stig ordnar värme i grillen
  • Vindstilla över Bolmen
  • Jan-Ove ordnade en tipsrunda
  • Härligt i solen

Det var en mycket fin morgon när det var dags för gökotta i Hembygdsparken i Odensjö. Solen värmde och det var vindstilla. Det var ett 20-tal medlemmar samlade och vi startade med tipspromenad som Jan-Ove hade ordnat frågorna till. De duktiga vinnare Britt-Marie, Helen och Marie belönades med en fikabiljett i Hembygdsparken. Därefter smakade det gott med medhavd fika. Stig hade sett till att grillarna var varma så det var bara att lägga korvarna på gallret. De som kände sig hågade kunde köpa 21-lotter och några hade turen med sig och vann. Någon gök hörde vi inte i år heller.