• Lars-Åke spelar och sjunger
  • Lars-Åke spelar och sjunger
  • Vinnare Quiz
  • Hans sjunger

På månadsmötet den 14 mars hade vi besök av Lars-Åke Persson som hade ordnat ett Quiz till oss. Han spelade och sjöng och ställde mer eller mindre kluriga frågor om artister, låtskrivare, orter och kor! Det var roligt och underhållande. Det vinnande laget bestod av Hans, Per, Claes, Reimer och Björn. De presentades med var sin påskblomma av Gunvor som var prisutdelare.

Första pris enligt Lars-Åke bestod i att framföra en sång. Hans tog sig an denna uppgift på ett strålande sätt när han framförde uppföljaren av "Brevet från kolonien", det som är skrivet från äldreboendet.

Gunnar Jönsson hade tillverkat en fin ordförandeklubba till föreningen och den överlämnades till Sive. Stort tack till Gunnar.

Vi hade en trevlig fikastund där vi serverades goda smörgåsar och hembakad kaka.

Den roliga kvällen avslutades med lottdragning och fina vinster fördelades.