Årsmöte 13 februari 2025
Årsmöte den 13 februari
Årsmötet samlade 50 medlemmar i det fina nyrenoverade Tallklinten. Sedvanliga förhandlingar med nyval av Marie Rubin som studieombud.
Verksamhetsberättelsen sammanfattade många trevliga aktiviteter under året. Att måndagspromenadern engagerat så många personer och att vi tillryggalagt över 200 mil genererade applåder.
Årsplaneringen för 2025 presenterades och finns att läst under Program.
Kvällen avslutades med hembakad smörgåstårta, kaffe och kaka. Många glada lottvinnare gick hem med en blomma, färgglada ägg eller geléhjärtan.