Bilder från promenader 2025

Bilder från januari - december 2025

  • 13/1 Vi startar året 2025 i bister kyla
  • 22/1 Härlig runda i Unnaryd utmed Unnen
  • Lite spridda gångare.
  • Samlade igen..
  • 10/2 Efter Löcknapromenad blev det valpmys.
  • Väldigt mysigt!
  • Och så lite traktorhäng.
  • 10/3 Härlig runda i Färda med Göran som ciceron.
  • 17/3 Torpa naturstig - vintrigt och vackert.
  • 24/3 Samling vid Ryds gamla sågverksruin.
  • Runda i Ånäs - fika hos Mikael och Christina.
  • 28/4 'Lennarts runda' i Odensjö
  • Man kan gå överallt - nästan
  • 12/5 Ut till Norrnäs udde.
  • 26/5 Ivars kyrka - stigen går upp och ner...
  • ...och också lite under.
  • 16/6 Nässja - vad säger kartan?
  • En liten vilopaus är inte fel.
  • Från Fägerhult - Nejsjön
  • Vacker vy i Odensjö
  • Härligt måndagsväder
  • Fin promenad i Bjerseryd i oktober
  • Vad har vi här....
  • Jo, den här svampen väckte intresse.
  • Nu gick det att promenera på bron i Ånäs.
  • På Ånäsrundan såg vi den här bauta-myrstacken!
  • Vy över Bolmen på väg till Björkenäs.
  • Den nya båtbryggan i Unnaryd.
  • Trots halka gick vi "Bruns runda" i Skälhult i slutet av november....
  • ..och nog var det lite kylig utefika.
  • Avslutning för året i Unnaryds klubbstuga....
  • ....med glögg, lussekatter och pepparkakor. Varmt och gott dessutom.
  • 13/1 Vi startar året 2025 i bister kyla
  • 22/1 Härlig runda i Unnaryd utmed Unnen
  • Lite spridda gångare.
  • Samlade igen..
  • 10/2 Efter Löcknapromenad  blev det valpmys.
  • Väldigt mysigt!
  • Och så lite traktorhäng.
  • 10/3 Härlig runda i Färda med Göran som ciceron.
  • 17/3 Torpa naturstig - vintrigt och vackert.
  • 24/3 Samling vid Ryds gamla sågverksruin.
  • Runda i Ånäs - fika hos Mikael och Christina.
  • 28/4 'Lennarts runda' i Odensjö
  • Man kan gå överallt - nästan
  • 12/5 Ut till Norrnäs udde.
  • 26/5 Ivars kyrka - stigen går upp och ner...
  • ...och också lite under.
  • 16/6 Nässja - vad säger kartan?
  • En liten vilopaus är inte fel.
  • Från Fägerhult - Nejsjön
  • Vacker vy i Odensjö
  • Härligt måndagsväder
  • Fin promenad i Bjerseryd i oktober
  • Vad har vi här....
  • Jo, den här svampen väckte intresse.
  • Nu gick det att promenera på bron i Ånäs.
  • På Ånäsrundan såg vi den här bauta-myrstacken!
  • Vy över Bolmen på väg till Björkenäs.
  • Den nya båtbryggan i Unnaryd.
  • Trots halka gick vi "Bruns runda" i Skälhult i slutet av november....
  • ..och nog var det lite kylig utefika.
  • Avslutning för året i Unnaryds klubbstuga....
  • ....med glögg, lussekatter och pepparkakor. Varmt och gott dessutom.

Ett axplock från promenaderna 2025. Det sista referatet från mig - Inger. Vill ni se bilder från promenaderna 2026 är ett tips att kolla Yvonnes inlägg på Facebock.