Ny styrelse - valberedningen ber om namnförslag

Ny styrelse

I år har det varit mer arbete för oss i valberedningen eftersom vi kommer att välja in 4 nya styrelsemedlemmar. Dessa är nästan klara. Men vi behöver dessutom en ny ordförande eftersom Göran Blomqvist har valt att avgå efter sina tre år i styrelsen.

Nu är det upp till er medlemmar att nominera någon som ni tycker skulle passa som ord-förande! Man eller kvinna, det spelar ingen roll! Men en person som är duktig på att leda andra. Personen i fråga kommer att få gott stöd av de ”gamla” styrelsemedlemmarna och de nyinvalda kommer naturligtvis också att stödja personen i arbetet.

Kom med förslag till någon av oss så kontaktar vi personen i fråga och hör oss för om han/hon är villig och passar till ordförande i vår förening. Eller du kanske själv är intresserad? Vi behöver all hjälp vi kan få för att få tag i rätt person.

Hör av dig senast den 15 december via telefon eller e-post. Vi är mycket tacksamma för all hjälp vi kan få - det är ju för er vi jobbar!

Halmstad den 2 december 2023

Elisabeth Brink                                                              Rakel Gustavson
Ordförande
070 – 621 36 50                                                            072 – 220 74 40