Bli medlem

Bli medlem nu och få tillgång till lokala och allmänna förmåner! Bra försäkringar och rabatter på Id-skydd mm. När nu pandemin klingar av så skall våra trevliga aktiviteter starta upp så vi kan träffas för gemyt! Det kommer ofta viktig information samt utbildningar på vår hemsida. Ladda hem SPF-Ronneby appen för enkel tillgång till senaste nyheter och mycket mera!

Välkommen i vår gemenskap!
Medlemsavgiften är för år 2023, fortsatt 250 kronor.

OBS! Nytt!

Spf-Ronneby har skiftat från lokal uppbörd till central uppbörd från den 1 oktober 2018.
Central uppbörd innebär att förbundet, utan kostnad för föreningen, administrerar och skickar ut tryckta avier för att ta emot medlemsavgiften från föreningens medlemmar.

Avsikten är att avlasta föreningarna så att de får tid att bedriva sin verksamhet.
Vid central uppbörd skickar förbundet ut avier och registrerar betalningarna från medlemmarna.
Förbundet skickar i mars ut en påminnelseavi till medlemmarna som inte har betalat. Förbundet skickar ut avier och registrerar betalningar också till medlemmar som tillkommer under året.

Föreningen kan själva se i medlemsregistret vilka medlemmar som har betalat.
Central uppbörd innebär ingen extra kostnad för föreningen.
Vid frågor om medlemshantering kontakta vår medlemsansvarige: Yvonne Andersson 0733-313042, yvonnegunandersson@gmail.com

Nedan finns mera information!

Vad är SPF? Klicka på länken nedan!

Information från förbundet

Nedan finner du extra förmåner och tips! Klicka på!

Bra att veta rabatter mm!

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 250,00kr
Ingen förening matchade på ditt postnummer