Torsdag den 4 maj gräddades det över hundra våfflor i trädgården.
Med en viss nervositet blev det våffelfest i Rosa husets trädgård. Vädervarningarna talade nämlingen om regn framåt kvällen och kanske risk för under eftermiddagen. Solen sken och värmde oss under etableringen men försvann allteftersom mörka moln dök upp. Vi hann med dagens program med nöd och näppe! Tack Han där uppe! Se kort reportage nedan! Bilden är från 2011!