Om föreningen -21

SPF Strömstararna bildades 1997 och våra medlemmar kommer i huvudsak från östra Mölndal. Från och med januari 2022 har vi medlemsträffar första helgfria onsdagen i månaden klockan 13.30 i Fässbergskyrkans församlingslokal (uppehåll under sommaren). Förutom föreningsangelägenheter har vi vid varje träff någon form av underhållning. Medlemmarna kan även deltaga i olika aktiviteter och i samarbete med Vuxenskolan anordnas studiecirklar i intressanta ämnen. Dessutom arrangerar vi resor och studiebesök varje vår och höst. Välkommen till en medlemsträff om du är intresserad av att se hur vi har det, innan du bestämmer dig för medlemskap. Medlemsavgiften är f.n. 250 kr/år och inkluderar prenumeration på tidningen Senioren, som utkommer med 9 nummer per år. Som nybliven medlem kommer du också att bli erbjuden att förmånligt teckna en liv- och olycksfallsgruppförsäkring.