Aktiviteter, vår 2024

Vårens aktiviteter/program är nu färdigplanerat och är nu publicerat på vår hemsida. Se även det sammanfattande programmet under "Programblad".

Styrelsen för SPF Strömstararna

Vi vill uppmärksamma samtliga på att detta blir sista året vi skickar ut programmet via brev. Vi lever i en föränderlig värld där den tekniska utvecklingen skapar nya kommunikationsvägar. Dessutom ökar ständigt kostnader för gamla arbetssätt vilket blir en allt större utmaning för många ideella föreningar. Vi tvingas därför att hitta nya sätt att kommunicera med våra medlemmar.

Föreningen är idag fullt ut digitaliserad och all information ligger tillgänglig på vår Hemsida. Orientera er gärna under de olika rubrikerna, så ser ni vilka intresseområden vi Strömstarar arbetar med.

Under rubriken "Om föreningen" finner ni årets ORDFÖRANDEBREV. Ni hittar ordförandebrevet även om ni följer denna länk.

Under rubriken "Aktiviteter" hittar ni de olika programpunkterna i full text. Under rubriken "Programblad" hittar ni  programpunkterna i en mer komprimerad vesion. Programbladet är skapat med tanke på att, skrivas ut och sätta upp på kylskåpsdörren. Ni finner hela hemsidan även på SPF´s app.

SPF´s app och på Strömstararnas facebook-sida lägger vi löpande ut nyheter och viktig information medan programmet undet "Aktiviteter" och Programblad"  ligger fast hela terminen (inga uppdateringar där). Extra viktig information, skickar vi ut till alla medlemmar som har en e-post registrerad hos föreningen.

Vill du vara säker på att få dig tillskickat nyheter och viktig information, ber vi dig säkerställa att du har en e-post-adress registrerad hos föreningen. Kontakta Lena Johansson, lena_lej@hotmail.com eller telefon 070-379 45 09 så registrerar hon er e-postadress. Känner du dig osäker på sådana nymodigheter erbjuder vi kurser och utbildning i att hantera bl.a. e-post. Kontakta föreningen (ingrid.rasmuson@gmail.com) så ska vi hjälpa dig att ta dig in i den digitala världen.