Medlemsträffar hösten 2022

Medlemsmöten i Fässberg kyrkas församlingshem. Vi träffs kl. 13.30, en onsdag i varje månad (se nedan). Anmälan är nödvändig för beräkning av inköp av smörgås/mat. Anmälan sker via e-mail (saknas tillgång till e-mail, kan ni ringa).

OBS!!! NY TID!!! Vid kommande medlemsmöten den 2/11 och den 7/12 är mötestiden ändrad till 13.00.
Vi ber våra medlemmar att respektera att annan aktivitet ibland bedrives i "Stora sittgruppen" i entrén, undvik därför att vistas där. Vid ankomst uppmanas därför alla, att när kassan öppnats, snabbt förpassa sig in i vår hyrda lokal.

Onsdag         Medlemsträff med årsmöte
7 sept.           Visor, ballader och schlager med Christer Ågren.
                         Anmälan till Kaj-Åke Larsson senast 1 september.
                         kaj-ake.larsson@telia.com

Onsdag       Medlemsträff
12 okt.          Föredrag av Agnes Wold. Professor i klinisk bakteriologi.
                        Hon informerar gärna om vanliga hälsomyter.
                        Anmälan till Jan Johansson senast 3 oktober.

OBS!!! NY TID!!!
Onsdag      Medlemsträff
2 nov.           Konsert med Janne Lucas Persson. Kostnad 100:-.
                       Sångare och pianist med många hits.
                       Anmälan till Jan Johansson senast 25 oktober.

Onsdag      Medlemsträff
7 dec.           Vi firar jul med glögg, risgrynsgröt och skinksmörgås.
                        Bertil Bengtsson låter oss njuta av Jussi Björlings musik
                        och levnadshistoria i ord och bild. Kostnad 100:-.
                        Anmälan till Jan Johansson senast 27 november.