Övriga aktiviteter hösten 2023

På denna sida listar vi andra trevliga "Strömstare-aktiviteter" i Mölndal.
Vet ni någon aktivitet som passar att lägga in på denna sida? Meddela då gärna mig, anette.liljeroth@gmail.com, sverker@fridstedt.se eller någon annan i styrelsen.

Måndagar:

Boule: Varje måndag kl. 12.30, träffas vi vid grusplanen på vänster sida om Aktiviteten. Vi spelar alla måndagar när vädret så tillåter. Från påsk fram till till oktober. Ingen föranmälan. Äv. icke medlemmar är välkomna.

Info/ledare: Mona Eklund,  tel. 0703 883345,   mona_a_mo@hotmail.com
Avgift: Gratis

Stavgång: Måndagar kl. 11.00. Vi träffas vid Brostugan, Gunnebo, för att promenera i lugn takt. Ingen föranmälan.

Vi välkomnar nya promenadkompisar. Äv. icke medlemmar är välkomna.

Info: Gunnel Johansson, tel. 0737 226118, gunnel.jo@outlook.com

Tisdagar:

Gemensam promenad: i centrala Mölndal. Vi träffas kl. 11.00 vid ”Sommarcafeet”, hela året. Ingen föranmälan. Äv. icke medlemmar är välkomna.

Torsdagar:

Quizkvällar: Forscafeet vid Mölndals museum, torsdagar kl 17.30-19.00. Mölndals museum ställer samman kluriga frågor.

Datum för Quizkvällar ser du på: Se Mölndals stadsmuseum - Mölndal (molndal.se).

museum.molndal.se/molndals-stadsmuseum/arkiv/pa-gang.html

Annonseras äv. via vår app som nyhet.
Ingen föranmälan. Äv. icke medl. är välkomna.

Fredagar:

Bridge: med början 8/8 fram till början av december. Nybörjare med avslutad kurs samt rutinerade. Vi välkomnar även spelare utan spelpartner. Lokalen finns på Berghemsgatan 6 i Krokslätt. kl 10.00-14.00

Info. o. anm: Ulf Bengtsson, tel. 0739 500910, ug.bengtsson@hotmail.com