Medlemsträffar Våren 2023

Medlemsmöten i Fässberg kyrkas församlingshem. Vi träffas nu på ny tid, kl. 12.30, en onsdag i varje månad (se nedan). Anmälan är nödvändig för beräkning av inköp av smörgås/mat. Anmälan sker via e-mail (saknas tillgång till e-mail, kan ni ringa).

Vi ber våra medlemmar att respektera att annan aktivitet ibland bedrives i "Stora sittgruppen" i entrén, undvik därför att vistas där. Vid ankomst uppmanas därför alla, att när kassan öppnats, snabbt förpassa sig in i vår hyrda lokal.

Onsdag den 11 januari

Visor och skrönor. KG Malm. Visor vi minns, Evert Taube, Dan Andersson och Allan Edwall.

Kostnad: 80:- vid entré

Onsdag den 1 februari, ÅRSMÖTE

Tre bemärkta kvinnor i Mölndal. Lars Gahrn, berättar om tre kvinnor,  W Lindhé, M Johansson och E Hillbäck.

Kostnad: 80:- vid entré

Onsdag den 1 mars

Pianospel och sång. Janne Lucas Persson. Pianisten och sångaren som vi såg i ”Vi i femman” under flera år. Nu uppträder han för oss.

Anmälan: sylvajan@telia.com

Kostnad: 120:- vid entré

Onsdag den 5 april

Tidsbilder i ord och bild, Ulf Magnusson.

Fd. lantbrevbäraren, som har så många fängslande berättelser i sitt bagage

Kostnad: 100:- vid entré

Onsdag den 3 maj, med landgång o vin

Från Boggie Woogie till opera. Negar Zarassi och David Carbe. Musikalisk upplevelse med Vackra sånger och talangfullt pianospel.

Kostnad: 200:- vid entré

Fredag den 9 juni, kl. 11.00

Våravslutning vid Rådasjön

Med grillning, kaffe och kaka.

Poängpromenad och prisutdelning.

Ingen anmälan

Kostnad: gratis

Onsdag         Medlemsträff med årsmöte

7 sept.           Visor, ballader och schlager med Christer Ågren.

Anmälan till Kaj-Åke Larsson senast 1 september.

kaj-ake.larsson@telia.com