Välkommen som medlem!

Vad roligt att du vill bli medlem i SPF Seniorerna.
Vi finns över hela Sverige med knappt 800 lokala föreningar. Föreningarna är hjärtat i vår verksamhet och anordnar en mängd olika aktiviteter. SPF Seniorerna har också en viktig roll som seniorers röst i samhället och vi jobbar hela tiden för att förbättra seniorers villkor. Ju fler vi är, desto större inflytande får vi.

I Mölndals SPF föreningen, Strömstararna, är vi nu drygt 620 medlemmar. Medlemsavgiften för år 2024 är 250 kr. Som medlem får du tillgång till vårt programutbud samt 9 nr av medlemstidningen "Senioren". Medlemsavgiften administreras centralt, vilket innebär att Förbundet skickar ut inbetalningskort. Du som redan är medlem, tag gärna med en god vän till en aktivitet för att ”pröva på”.

Information om vad vår förening arbetar med, finner du under de olika rubrikerna på vår hemsida. Komplett "Aktivitetsprogram" finner du via rubriken "Aktiviteter". En kort sammanfattning av våra aktiviteter finner du under "Programblad". På vår app, "SPF seniorerna - Strömstararna", kan du enkelt följa vad nytt som är på gång men du kan även där bläddra dig fram till komplett program. Är du medlem, kommer du även att få "Nyhetsbrev" via din e-mail. Nyhetsbreven skickas ut oregelbundet, i de fall då vi snabbt behöver få fram information till medlemmarna.

Adress till hemsidan: SPF - Seniorerna Strömstararna Mölndal (spfseniorerna.se)

Förmåner för våra medlemmar: Som medlem får du förmånliga försäkringar och rabatter (se hemsidan - rubrik: Förmåner). Lokala rabatter får vi som medlemmar i Strömstararna hos, Dahls bageri, Argongatan 2 (10 % på tisdagar)  och hos restaurang Mejram i ABB Huset, Lunnagårdsgatan 4, (20% varje dag). Lösenordet för våra lokala rabatter är ”Strömstararna”.

Obs! Om du bockar ur rutan "Tillåter tredjepartsprodukter" kommer du inte att erbjudas kostnadsfria förmåner, exempelvis förbundets medlemsförsäkring som är gratis i 3 månader för nya medlemmar.

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 250,00kr
Ingen förening matchade på ditt postnummer