Februari

VARMT VÄLKOMNA TILL OSS I SPF SENIORERNA MORINGEN

Vi jobbar aktivt för att våra medlemmar ska känna sig välkomna till Moringen.

Vår programgrupp är aktiv och ser till att de har ett gediget program som ska vara i alla smakriktningar. Programbladet skickas till alla medlemmar två gånger om året, där även inplanerade resor och utflykter finns.

En gång om året så kallar ordföranden tillsammans med styrelsen alla nya medlemmar till en träff, så att vi alla lär känna er och informerar om styrelsens och programgruppens olika aktiviteter som då är inplanerade. Hoppas att vi ses då!

På vår hemsida finns allt det som är aktuellt, dels lokalt, dels från förbundet, samt under Föreningsnytt i Nynäshamns-Posten.

Vår möteslokal är Hantverkargården, Skolgatan 54, Nynäshamn, med 80 si0platser, nyrenoverad och fin.

Årsavgiften är f n 310 kronor. SPF har samarbete med försäkringsbolaget IF för olika försäkringsalternativ, Skandia för personförsäkringar, dessutom har du som medlem olika medlemsförmåner både lokalt samt regionalt.

Om du har e-post-adress, så anmäl detta. Vi skickar ut e-post för det är en bra, snabb och smidig hantering av vår information till medlemmarna. Dessutom så glöm inte att med jämna mellanrum titta in i vår hemsida.

Återigen, varmt välkommen till oss.
SPF SENIORERNA MORINGEN NYNÄSHAMN

Agneta Tjärnhammar