Söndagsträff den 3 maj nere vid hamnen.

Söndagsträffen har bildats för dig, som vill ha något trevligt att se framåt emot på söndagar.

Den första träffen ägde rum den 3 maj. C:a 20 medlemmar samlades vid Rökeriet för att få sällskap vid en lunch på någon av restaurangerna vid hamnen. Ingen föranmälan behövdes, utan de, som kände för att komma ut på söndagen, kunde ansluta spontant. Planeringen är flexibel och man kan bestämma sig för alternativ vid starten, vilket också skedde den här gången. Man delade upp sig i mindre grupper alltefter lunchönskemål. Barbro Holm, som är initiativtagare mötte upp.

Tanken är, att vi på första söndagen i månaden fortsätter med träffar. Önskemål kom upp, om att nästa träff skulle kunna vara en utflykt till Waldemarsudde den 7 juni. Vi kommer att annonsera på hemsidan och under Föreningsnytt i NP på tisdagar innan aktuell veckohelg.