Gå 2 för priset av 1 - "..Har du sett världen" med Mikael Wiehe

Den 31 maj och 1 Juni kan medlemmar i SPF gå 2 för priset av 1 på föreställningen. Först till kvarn gäller!

• .. Har du sett världen"

Unikt helgerbjudande till medlemmar i SPF Seniorerna Skåne

(Distriktet har tidigare skickat ett erbjudande med e-post. Nu utökas erbjudandet med 2 nya dagar)

Sista chansen! Nu får du möjligheten att uppleva publiksuccén om Malmös historia och Mikael Wiehes liv. De två sista föreställningarna spelas nu till helgen och som medlem av SPF Seniorerna Skåne erbjuds du köpa två biljetter till priset av en den 31 maj och 1 juni.
Varmt välkommen!

Efter ett lyckat gästspel på Folkoperan i Stockholm är det dags för nypremiär för denna publiksuccé även på hemmaplan, och Mikael Wiehe återkommer för sista gången i föreställningen om sitt liv och sitt Malmö. I denna nya och omarbetade uppsättning landar vi närmare vår samtid och vårt Malmö idag. Vid sidan av Mikael möter vi Sissela Benn och Edda Magnason i ledande roller, liksom hela Malmö SymfoniOrkester under ledning av Marit Strindlund.

Plats: Malmö Live Konserthus
När:
kl. 19.00 den 31 maj & 1 juni

Längd: ca 2 timmar 30 minuter, inkl. paus

Pris: 135 - 298 kr
(ordinarie pris 270 – 595 kronor)

Begränsat antal biljetter, först till kvarn gäller. Boka biljetter via länkarna nedan och ange rabattkoden: SPF

Fredagen den 31 maj

Lördagen den 1 juni

Erbjudandet som PDF

Medverkande: Mikael Wiehe, Edda Magnason, Sissela Benn och Malmö SymfoniOrkester
Regi: Philip Zandén