Marknadsföring

Är ni ett företag som tillhandahåller produkter, upplevelser eller tjänster som kan vara av intresse för medlemmarna i SPF Seniorerna Skånedistriktet? SPF Seniorerna Skånedistriktet erbjuder flera olika alternativ till marknadsföring för att nå ut till våra 120 lokalföreningar i Skåne med ca 36.000 medlemmar.

Vi sätter alltid medlemsnyttan först och är därför alltid beredda att diskutera ett avtal – rabattavtal eller andra medlemsförmåner.

Vidare finns möjlighet till utskick per post eller e-post samt annonsering på hemsidan.
Vi värderar och tar ställning till alla annonser och utskick, för att inte äventyra vårt förtroendekapital. Vilket också innebär att utskick från Skånedistriktet till våra föreningar har bra trovärdighet och läsfrekvens.

Här finns en prislista med mer information.
Välkommen att kontakta oss!