Distriktsstämman 2023

SPF Seniorerna Skånedistriktets Distriktsstämma 13 april 2023, Medborgarhuset i Eslöv.

Distriktsstämmoprotokoll 230413

Kallelse till distriktsstämma 2023.pdf
Program Distriktsstämma 2023 prel ramprogram.pdf
Tid: Torsdagen den 13 april 2023, kl. 9.30 Registrering från 9.00
Plats: Medborgarhuset, Kyrkogatan 1, Eslöv

Externa informatörer på plats (har bord i foajén): Studieförbundet Vuxenskolan, ProstaLund

Anmälningslista Distriktsstämma per 230330.pdf - Länk borttagen

Anmälningslista Distriktsstämma per 230411.pdf
Listan är uppdaterad och sorterad per förening. Nu hoppas vi att efteranmälningar är med, annars får vi lösa det på plats.

Handlingar – Fullständig lista.

Föredragningslista, verksamhetsberättelse, förvaltningsberättelse med räkenskaper och verksamhetsplan kommer att finnas upptryckt på Distriktsstämman.
Fel medlemsantal, på vissa föreningar, har hamnat på de sista sidorna i verksamhetsberättelsen. Rätt lista ligger nedan och kommer att vara rättad i den tryckta verksamhetsberättelsen.

Hantering av motioner från stämman år 2022

Motioner till förbundskongressen i juni 2023

Inregistrering börjar kl 9.00. Ombuden registrerar sig. Kaffe och smörgås serveras.
Program, verksamhetsberättelse, föredragningslista samt övriga handlingar kommer att läggas på hemsidan efterhand, men senast den 30/3. Nödvändiga handlingar eller länk till dessa skickas till anmälda ombud med e-post senast i samma vecka.