Annonsera på vår webbplats

Vår förening SPF Seniorerna Falun har 2600 medlemmar. Av dessa har cirka 90% angett sin epostadress vilket innebär att de är "digitala" och kan besöka vår webbplats. Med "blänkare" inklusive länk i våra gruppmejl (som skickas en gång i veckan), i vår SPF-app och på Facebook stimulerar vi medlemmarna att besöka webbplatsen.

Med en annons på vår webbplats startsida har ni möjlighet att nå och informera dem om er verksamhet.

Annonsen placeras under rubriken "Annonser" på startsidan (se spfseniorerna.se/falun). Lämpligen kompletteras bilden på startsidan med en länk till annan sida där mer information kan rymmas, antingen på vår eller er egen webbplats.

Pris:
500 kr för annons om ett engångsarrangemang.

Just nu erbjuder vi bara annonser för kortare period, men vi kan senare komma att erbjuda annonser för ca 6 månader för priset 1500 kr, t.ex. för flera evenemang. Annonserna kan då varieras under perioden.

Tekniskt: Bilden på startsidan bör ha formatet 460*700 pixlar. Tänk på att utformningen av annonsen bör anpassad till det formatet, dvs ingen lång text. Sådan kan redovisas på den länkade platsen.

Kontakta Barbro Carnehag, 073-4215384, barbro.carnehag@gmail.com.