Varför ska jag bli medlem?

Syftet med föreningens verksamhet är tvådelat:

* Att påverka lokal-, regional- och rikspolitik samt samhället i övrigt i en riktning som gynnar seniorer. Ju fler medlemmar som förbundet och föreningen representerar, desto större är sannolikheten att samhällets beslutsfattare lyssnar på oss.

* Att erbjuda medlemmarna ett brett och berikande utbud av aktiviteter att välja på för att vi på ett konkret sätt ska bidra till att öka livskvaliteten för de seniorer som vill leva ett aktivt liv - utifrån sina egna villkor och förutsättningar.

Medlemskap beviljas den som har rätt att uppbära pension av något slag eller är gift eller sambo med medlem. Medlemskapet gäller från den dag medlemsavgiften är betald.

Medlemsavgiften för 2024 är 260 kr varav 80 kr till föreningen, övrig del till förbundet och Daladistriktet.

Ja, jag vill bli medlem i SPF Seniorerna Falun!

Fyll i formuläret nedan så skickar vi dig inbetalningskort.

Om du anmäler dig under årets fjärde kvartal (dvs fr o m 1 oktober) gäller nästa års medlemsavgift även för innevarande år. Anmälan måste ha inkommit tidigast 1 oktober, oavsett när avgiften sen betalas.

OBS! Om du bockar ur rutan "Tillåter tredjepartsprodukter" kommer du inte att erbjudas kostnadsfria förmåner, exempelvis förbundets medlemsförsäkring som är gratis i 3 månader för nya medlemmar.

Glöm inte att ange din epostadress, vi skickar aktuell information om föreningens aktiviteter via gruppmejl. (Med dolda mottagaradresser, dvs din adress syns inte för övriga mottagare).

Du kan även ladda ner SPF-appen, då får du nyheterna inom föreningen ännu snabbare. När vi lägger ut en nyhet på webbplatsen kommer det ett pling i din telefon eller padda och en länk att klicka på. Läs här om appen.

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 260,00kr
Ingen förening matchade på ditt postnummer