Årsmötet 2017

Så har vi lagt ännu ett SPF-år med trevlig samvaro och intressanta månadsmöten bakom oss.

• Stämbandet inledde fint med sånger av Benny Andersson
  • Mycket folk i Församlingshemmet
  • På Årsmötet bjuds vi alltid på kaffe och semlor
  • De här SPF-damerna ställer upp vid varje möte och brer smörgåsar och fixar fikat!
  • Margaretha läste och Rolf tände ett ljus för var och en av de 8 medlemmar som gått bort under 2016
  • Åsa Björklund ordförande med Lotta Skalme som sekreterare ledde sedan årsmötet.
  • Styrelsen vid konstituerande mötet: Från vänster - Ulla Darke, Eva Tholén, Lotta Skalme, Odd Jansson, Bosse Bjerner, Rolf Nyström. Saknas gör Agnetha Wallander.
  • Stämbandet inledde fint med sånger av Benny Andersson
  • Mycket folk i Församlingshemmet