Säsongsavslutning för mattcurling

Mattcurlarna har haft säsongsavslutning. Drygt 30 olika personer har deltagit och 16 personer i snitt har varit närvarande på speldagarna.

Vid avslutningen spelades en tävling och bäst lyckades Gudrun Myhrman som spelade tillsammans med Leif Johansson. På delad andraplats kom Ulla Jansson tillsammans med Kenth Svensson och Marita Jansson tillsammans med Åke Sundstedt.

Till hösten kör vi igen.

Bildtext: I mitten vinnarna, Leif och Gudrun, till vänster Ulla o Kenth och till höger Marita och Åke

Text och foto Kjell Fritzon