Pubkväll Zacki Bar 13 mars
60 talet glada seniorer samlades till en Pubkväll på Zacki bar i Götene. Hade det funnits plats hade flera velat delta. Det serverades mycket god mat, som vi fått förbeställa.
Underhållning stod Sten-Åke Svensson (keybord), Kennet Lundell (gitarr) och Henric Svensson (saxofon och dragspel). Henric spelar i vanliga fall i Lasse-Stefanz. De spelade låtar som vi alla kände igen.
![]()
Ett stort tack till Gun-Marie, Marianne och Bo från Aktivitetskommittén för den trevliga kvällen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()