Avslutning promenader maj

Under 8 tisdagar i vår så har en grupp SPF:s damer samlats för promenader. 

Ledare för promenaderna har varit Berit Andersson och Berit Löfgren som
genomtänkt lagt upp olika sträcker på 3-5 km

Det är otroligt vad fina promenadstråk det finns runt Götene, alltid spännande vart promenaden ska
gå.

Sista gången så gick promenaden till Fornparken där Runa kokat kaffet och
Berit och Berit hade bakat fint kaffebröd som vi bjöds på.


Till hösten så börjar promenaderna igen den 26 augusti. Så välkommen både
damer och herrar, bra både för motion och social gemenskap.
Text och bild: Monica