Avslutning SPF promenader

Under 8 tisdagar i vår så har en grupp SPF:s damer samlats för promenader.

Ledare för promenaderna har varit Berit Andersson och Berit Löfgren som genomtänkt lagt upp olika sträcker på 3-5 km bland stigar och gator inom Götene. Sista gången så gick promenaden till Fornparken där Gun och Runa kokat kaffet och Berit och Berit hade bakat fint kaffebröd som vi bjöds på. 

Till hösten så börjar promenaderna igen. Så välkommen både damer och herrar, bra både för motion och social gemenskap. 

Text och bild: Monica