Avslutning soppkök för herrar

Under hösten har Gösta Björnfot lett cirkeln "Soppkök för herrar".

Man har träffats varannan torsdag på Göta och lagat mat/soppa som man sedan har ätit tillsammans.

Den 14 november var det dags för avslutning med inbjudna gäster som fick njuta av en trerätters.         

       

Gösta tackades med blommor.

Ny cirkel startar i slutet av januari.