Avslutning promenader
Åter igen så har vi avslutat våra promenader efter 8 veckor.
Fina promenader och olika sträckor upplagda av Berith Löfgren och Berith Andersson.
Sista promenaden för säsongen avslutades med en runda i Elljusspåret och sen fika i Fornparkens stuga där Runa Nystrand tänt den värmande elden i öppna spisen (mysigt) .
Då ses vi igen till våren!


Text: Monica Persson
Foto: Monica Persson