Avslutning promenader

Åter igen så har vi avslutat våra promenader efter 8 veckor.

Fina promenader och olika sträckor upplagda av Berith Löfgren och Berith Andersson.

Sista promenaden för säsongen avslutades med en runda i Elljusspåret och sen fika i Fornparkens stuga där Runa Nystrand tänt den värmande elden i öppna spisen (mysigt) .

Då ses vi igen till våren! 

Text: Monica Persson

Foto: Monica Persson