Dans i Parken 15 maj
Tyvärr är det inte så ofta dans i Parken Götene, men torsdagen den 15 maj kom 150 personer till Parken för att dansa till Kent o Henke. Det var full fart på dansgolvet hela kvällen, men med en välbehövlig paus för att dricka lite kaffe och fylla på vätskebalansen.



Denna danskväll är ett samarbete mellan Fritid Senior Götene kommun, PRO och SPF Seniorerna Götene
Text och foto: Ulla Jansson