Grillkväll vid Utsikten

Tore och Rolf bjöd på en intressant och kul kväll vid Utsikten.

Vi fick bra grilltips inför säsongen och även smaka på olika sorters kött och tilltugg.

Kjell-Erik gjorde ett utmärkt jobb som inhoppad lamracks-grillare.

På onsdag är det dags för ett nytt gäng medlemmar.

Text och foto: Maria Johansson