Avslutning stickcafé
Åter igen så har vi avslutat vårt handarbetscafé, vi har träffats sex tisdagar under våren, i Hembygdsföreningens mysiga lokaler. Dagen till ära blev vi bjudna på goda ostar och kex.
Ett stort tack till Runa och Britt för all god fika vi fått. Många glada skratt har hörts från båda rummen, alltid finns det någon som har lösning på stick och virkproblem.
Text och Bild: Gun Persson