Träff med nya medlemmar 26 mars

Ett skönt vårväder med sol, värme och mycket fågelsång kunde vi bjuda de nya medlemmarna som kom till vårt möte.

Efter en kort promenad i skogen vid Fornparken, där de kunde läsa om vad vi kan erbjuda i vår förening, samlades vi inomhus.

Ulla hälsade 8 nya medlemmar välkomna. Under det att vi fikade presenterades de styrelsemedlemmar som var med och vad vi har för uppgifter i föreningen.

Text och foto: Jan-Åke Persson