Avslutning på promenader
SPF flickor på Berget!!
Vilka trevliga och spännande promenader vi SPF´are har fått uppleva. En av vårens promenader gick till Solcellsparken vid Backgården, (vilken anläggning) se bild.

8 tisdagar i vår har Berit och Berit lotsat oss rund på många trevliga rundor.
Sista promenaden gick i vackra elljusspåret till Fornparken där Runa kokat kaffe och Berit och Berit bjöd på gott kaffebröd, vilka avtackades med varsin blomma.

Till hösten så börjar promenaderna igen den 25 augusti. Så välkommen både damer och herrar, bra både för motion och social gemenskap.
Text och bild: Monica Persson