Vår- och påskarrangemang Mästers 3 april

Vi var ett gäng damer som gjorde vår och påskdekorationer.

Alla gick hem med ett leende på det vi åstadkommit med inspiration och hjälp av Viola och Anna.

Stort tack för god fika och mysig gemenskap hos Mästers.

Text och foto: Ann-Britt Andersson