Mina sidor

Mina sidor / Medlemsinloggning

Genom att logga in på "Mina sidor" kan alla medlemmar ändra personliga uppgifter som adress, telefonnummer, e-post adress och lösenord.

Logga in på Mina sidor

• Klicka här eller på Mina Sidor längst upp till höger på hemsidan.

Man loggar in med sitt personnummer som användarnamn (tio siffror utan bindestreck) och lösenord. Observera att alla nya medlemmar får sitt lösenord hemskickat tillsammans med medlemskortet.

Vid problem, kontakta Webbredaktör/Hemsidesansvarig.

Glömt ditt lösenord? Klicka på "Glömt lösenord".

• Man kan också ringa till 08-692 3250 oavsett om man har mejl eller inte.

Som inloggad kan man också se en lista över årets alla Seniorblad.
Seniorbladet är förbundets interna informationsblad som skickas ut ca 10 ggr/år, och man kan även se en digital utgåva av medlemstidningen Senioren.

Alla som har förtroendeuppdrag får ett mejl med ett eget Användarnamn och lösenord. Om förtroendevald inte fått mejlet eller glömt inloggningen, kontakta förbundets support, 08-692 3250.

Åtkomst till SPFs intranätet

SPF Seniorerna:s intranät är en intern sida på internet som är tillgänglig för alla inom SPF Seniorerna som har ett "förtroendeuppdrag". Detta innebär man måste uppfylla vissa kriterier för att kunna logga in på intranätet. För mer information, se här

Inloggningen görs enligt ovan. I intranätet kan man som förtroendevald bl.a. få tillgång till Avtal, lagar och försäkringar, blanketter, mallar och handböcker och mycket annat, se beskrivning