Aktiviteter

Klicka på de aktiviteter som verkar intressanta för att läsa mer. Vi har ett rikligt utbud men tar givetvis gärna emot förslag på ytterligare aktiviteter – kontakta någon i styrelsen!

Folkhälsovecka 20-24 maj 2024

• För information om/och när aktiviteter inträffar, se här
  • För referat från våra aktiviteter, Klicka här

Folkhälsa/Friskvård

• Information om aktiviteter (se också kalender), se här
  • Tips på bl.a arrangörer

Konferenser och möten

• Förbunds-, Distrikts- och föreningsmöten och konferenser

Medlemsträffar

• Föreningens månadsträffar

Resor & utflykter

• Både från distrikt och förening

Utbildning & kurser

• Studiecirklar / Kurser i samabete med Vuxenskolan.
  • Distansutbildning
  • Data & släktforskning

Vandringar

• By- och halvdagsvandringa

IT-Café

• Intentionen är att man där, på ett informellt sätt ska kunna få personliga tips och hjälp vid uppkomna problem.

Bio/Dans/Teater/Musik

• Lokala evenemang

Spela & Tävla

• Korsord, Sudoku, mm.

Övrigt

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Se till att du alltid får aktuell SPF-information:

För samtliga aktiviteter, se aktuella i MAGASIN LEKSAND, SPFs anslagstavla vid torget eller vår hemsida.

Du kan också få information via e-mail genom att lägga in din mailadress i SPF´s medlemsregister, se hemsidans ”Min sida/Medlemsinloggning” eller, om du behöver hjälp, anmäla din mailadress till medlemsregisteransvarig.