Klicka på de rubriker/aktiviteter som verkar intressanta för att läsa mer.
Vi har ett rikligt utbud men tar givetvis gärna emot förslag på ytterligare aktiviteter – kontakta någon i styrelsen! Se även annons i Leksandsbladetse här

Inbjudan till Seniorkul 65+
Start den 10 september kl 10.00-11.30

Vi har glädjen att i höst kunna erbjuda Seniorkul i Leksands kommun. En kostnadsfri aktivitet för dig som är pensionär och behöver hitta nya och roliga sätt att röra dig. Få nya vänner eller hitta tillbaka till gamla. För mer information, se här.

Folkhälsovecka 20-24 maj 2024

• För information om/och när aktiviteter inträffar, se här
  • För referat från våra aktiviteter, se här

Folkhälsa/Friskvård

• Information om aktiviteter (se också kalender), se här
  • Tips på bl.a arrangörer

Konferenser och möten

• Förbunds-, Distrikts- och föreningsmöten och konferenser

Medlemsträffar

• Föreningens månadsträffar

Resor & utflykter

• Både från distrikt och förening

Utbildning & kurser

• Studiecirklar / Kurser i samabete med Vuxenskolan.
  • Distansutbildning
  • Data & släktforskning

Vandringar

• By- och halvdagsvandringa

IT-Café

• Intentionen är att man där, på ett informellt sätt ska kunna få personliga tips och hjälp vid uppkomna problem.

Bio/Dans/Teater/Musik

• Lokala evenemang

Spela & Tävla

• Korsord, Sudoku, mm.

Övrigt

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Se till att du alltid får aktuell SPF-information:

För samtliga aktiviteter, se aktuella i MAGASIN LEKSAND, SPFs anslagstavla vid torget eller vår hemsida.

Du kan också få information via e-mail genom att lägga in din mailadress i SPF´s medlemsregister, se hemsidans ”Min sida/Medlemsinloggning” eller, om du behöver hjälp, anmäla din mailadress till medlemsregisteransvarig.