Om intranätet

SPF Seniorernas intranät är vår gemensamma, interna plattform för att sprida och dela information. Alla som har ett förtroendeuppdrag i förbundet eller i ett distrikt eller en förening, där uppdraget är registrerat i medlemsregistret, har tillgång till intranätet.

På intranätet hittar du en mängd nyheter, information, mallar och dokument som du har nytta av i ditt uppdrag. Här finns exempelvis handböcker, material för marknadsföring och medlemsvärvning, aktuella kampanjer, nyhetsbrev, mallar för grafisk profil, blanketter, styrande dokument och stadgar. Du når också förbundets "internTV", SPF Seniorerna Direkt, via intranätet.

Till intranätet kommer du via Mina sidor på förbundets webbplats: Logga in med personnummer och lösenord. Klicka sedan på Öppna intranätet under rubriken Mina verktyg. Om du blir ombedd att uppge ytterligare ett lösenord – kontakta förbundets kansli på info@spfseniorerna.se så hjälper vi dig.