Installera SPF-appen

Hej Där! Nu är det sommar och sol! Men så ibland skurar det! Vad gör du då? Joo ta chansen och kolla SPF-appen! Där står det senaste från förening, distrikt och förbund. Du som läser det här kan väl hjälpa din vän som inte har laddat ner appen. I länken nedan får du hjälp med detta och lite till! Ta en kopp kaffe, sitt i sköna soffan och ta fram mobilen. Vännen behöver en så kallad smartphone och instruktionen du finner nedan. I appen finner du sedan de senaste NYHETERNA och lite till vad du söker. Håll utkik för snart kommer nämligen föreningens spännande höstprogram med bl.a hemlig resa, cafémöten och så mycket mycket mera. Kom igen nu! Kolla i appen lite då och då och när det plingar till i mobilen! Det kan hjälpa om ni är två som hjälps åt! En som läser instruktionen för sin vän som installerar. Lycka till !