Fyralänsfest i Huskvarna

Anmälan till denna fest görs till mej senast den 16:e maj på mobilnr: 070-5794130 eller ibnjaensson@telia.com.

Den går av stapeln den 8:e augusti kl. 09:30-16:00 i Huskvarna Folkets Park. Ingmar Skoog kommer att ge de bästa tipsen för att vi må bra och njuta av livet. Konferencier under dagen är ’’radioprofilen’’ Hasse P. Det blir svenska visor med Lena Robe`rt och revyunderhållning av en ensemble från Falkenbergs revyn.

Kostnad 475:-/person + bussresa (om man inte kör själv) ca. 250:-/person om det blir minst 35 personer i bussen. Bussen hämtar upp från 5 olika föreningar i vår närhet, så det är inte bara från vår förening. Betalningen ska sedan göras senast den 1juni. Anmälan är bindande. Vart pengarna till festen/bussen ska betalas in tar vi när ni anmäler er.