Senaste Nytt

Inbjudan till Seniorkul 65+ Start den 10 september kl 10.00-11.30

Vi har glädjen att i höst kunna erbjuda Seniorkul i Leksands kommun. En kostnadsfri aktivitet för dig som är pensionär och behöver hitta nya och roliga sätt att röra dig. Få nya vänner eller hitta tillbaka till gamla. Intresseanmälan görs dagtid mellan 12-26 augusti

Uppsalaresa 16 september 2024

Besök på de populäraste platserna i Uppsala under denna unika dagsresa. Vi kommer tillsammans med en lokalguide att få resa genom och se Uppsala från vår buss. Vi börjar turen vid Domkyrkan där vi gör ett besök, sedan bl.a. slottet och Bror Hjorts hus. Bindande anmälan senast 24 augusti till din förening.

Lyssna på "Sommar i P1" i efterhand?

Sommar i P1 är en svensk radiotradition sedan 1959. Sommarpraten sänds i appen Sveriges Radio Play och 13.00 i P1 varje dag mellan midsommardagen och slutet på augusti.

Sommarbrev från ordförande

Nu tar vi sommarledighet och laddar batterierna inför hösten. Den första medlemsträffen blir på Roddens Hus den 3 september. Ett stort och varmt tack till alla funktionärer som gör att vi kan erbjuda er medlemmar olika typer av aktiviteter!

Uppsalaresa på gång 16 september

De populäraste platserna i Uppsala ingår i denna unika dagsresa.