Referat månadsmöte

Börringe Bygdegård 2021-09-15

Höstens första månadsmöte genomfördes den 15 september på Börringe Bygdegård. Vi var 100 st medlemmar som var glada över att träffas igen och med god smittsäker planering, gick det bra.

En del medlemmar har tyvärr avlidit under åren 2020-2021 och vi uppmärksammade dessa genom att läsa en dikt och hålla en tyst minut. En minnestavla med deras namn hade också iordningställts.

Vi åt en god middag och efter det genomfördes ett melodikryss som leddes av Retrodraget.

Efter sedvanlig dragning i lotteriet, utdelades det även priser i melodikrysset och tre nöjda vinnare gick hem med priser. När klockan var 19.00, gick bussen tillbaka till Svedala.

Jag ser fram emot och är mycket hedrad av, att inneha uppdraget som er ordförande och hoppas innerligt att verksamhetsåret som ligger framför oss ska bli ett bra och innehållsrikt år.

Tack till styrelsen för ett bra genomfört evenemang!

Med hälsningar

Maj-Britt Blom