2018-10-17

Club 73
SVEDALA

Minnesanteckningar från månadsmöte 2018-10-17
Ordförande Karl-Axel Persson hälsar välkommen till 149 föreningsmedlemmar. Nya medlemmarna Siv och Ulf Nilsson, Ulla-Britt Ohlsson, Boris Håkansson, Kerstin Ullebo och Ann-Kristin Nilsson presenteras och hälsas speciellt välkomna.
Dagens meny består av kycklingfilé med ostfyllning samt kaffe.
Ordföranden informerar igen att telefonnumret till Kerstin Magnusson ska vara 040-40 43 09. Alla uppmanas att ändra i sina program.
Påminnelse att alltid anmäla närvaro vid inbetalning till månadsmötena.
Dans i Folkets hus den 31 oktober.
Kyrk söndag den 21 oktober.
Linnea Persson påminner om att resan till glasriket utgår från Folkets hus.
Dagens program är Schlagerkören under ledning av Göran Sonesson som gör ett uppskattat framträdande med kända melodier.
Nästa träff är den 21 november 2018 kl. 16.00
Dragning av vinlotteriet är den sista punkten på programmet innan ordföranden avslutar med tack för idag och välkomnar till månadsmötet den 21 november 2018.

Svedala 2018- 10 -17

Karl-Axel Persson Eva-Britt Johansson ordförande sekreterare

Club 73
SVEDALA

Minnesanteckningar från månadsmöte 2018-10-17
Dagens meny består av kycklingfilé med ostfyllning samt kaffe.
Påminnelse att alltid anmäla närvaro vid inbetalning till månadsmötena.
Dans i Folkets hus den 31 oktober.
Kyrk söndag den 21 oktober.
Linnea Persson påminner om att resan till glasriket utgår från Folkets hus.
Nästa träff är den 21 november 2018 kl. 16.00

Svedala 2018- 10 -17