2017-05-17

Club 73
SVEDALA

Minnesanteckningar från månadsmöte 2017-05-17

Ordförande Knut E Magnusson hälsar välkommen till 95 föreningsmedlemmar.
Resekommittén informerar om kommande program: Utflykt till Samsö den 6 september, Studiebesök i Malmö den 4 oktober samt musikalen Spelman på taket på Malmö Opera den 8 november. Övriga programpunkter i vår – sommarprogrammet kvarstår såsom Nationaldagen och Höstfesten i Börringe.
Dagens program börjar med kaffe och kaka. Därefter visar seniordansarna sina färdigheter i senior/motionsdans.
Astrid Nilsson som leder dansarna tackas med en blomma liksom dansarna.
Åke Törnblad, som leder skogspromenaderna tackas också med en gåva.
Nästa månadsmöte är den 20 september kl. 16.00.
Dragning av vinlotteriet är den sista punkten på programmet innan ordföranden avslutar med tack för idag samt för terminen och välkomnar till nästa månadsmöte den 20 september. Medlemmarna önskas en skön sommar.
Karl-Axel Persson framför ett tack från styrelsen och medlemmarna till Knut E Magnusson, samt önskar honom och Kerstin Magnusson en skön sommar och en trevlig resa

Svedala 2017 -05 -17

Knut E Magnusson Eva-Britt Johansson ordförande sekreterare