2017-03-15

Club 73
SVEDALA

Minnesanteckningar från månadsmöte 2017-03-15

Ordförande Knut E Magnusson hälsar välkommen till 126 föreningsmedlemmar. Speciellt hälsas de nya medlemmarna Christer Nilsson, Stefan Nilsson, Ulla Möller, Lisbeth Leth, Rolf och Ingrid Ekefjärd samt Arne och Kerstin Andersson välkomna.
Kommande aktiviteter: Studiebesök på Sturups flygplats den 13 april. Skogspromenad och Seniorpub den 18 april. Månadsmöte sker den 19 april.
Dans i Skurup den 26 april med sista anmälningsdag den 14 april. För övrigt hänvisas till programmet.
Linnea Persson informerar om dagsresa till Nordöstra Skåne och Immeln.
Uppmaning att titta på hemsidan som håller på att uppdateras.
Nästa månadmöte är den 19 april.
Dagens program är sång och musik av Lena Lundqvist, som spred en frisk fläkt vilket inbjöd till spontan dans.
Dragning av vinlotteriet är den sista punkten på programmet innan ordföranden avslutar med tack för idag och välkomnar till nästa månadsmöte den 19 april.

Svedala 2017 -03 -15

Knut E Magnusson Eva-Britt Johansson ordförande sekreterare