Minnesanteckningar

Club 73
SVEDALA

Minnesanteckningar från årsmöte 2020-02-19
Eva-Britt Johansson påminner om att vid nästa månadsmöte kommer listor att läggas ut till de som ändrat tel.nummer eller fått e-postadress. Lista till beställning av radio kommer också att läggas ut då. Påpekar vikten av att lämna bägges OCR-nummer vid betalning av medlemsavgiften, gäller vid hushållsmedlem. Information om tennisklubbens tisdagsträff samt läser upp skrivelse från KPR till socialnämnden angående protest mot förslag på nedskärningar i budgeten av äldreomsorgen.
Dagens meny består av ärtsoppa med varm punch, pannkakakor med sylt och grädde samt kaffe.
Birthe Hassgård informerar att ett fåtal platser finns till Hamburgresan. Biljetter till Funny Girl kommer att beställas.
Dans den 4 mars.
Gunda Wennberg tipsar om tv-programmet Seniorsurfarna som går av stapeln den 20/2.
Nästa möte är månadsmöte den 18 mars 2020 kl. 16.00.
Dragning av vinlotteriet är den sista punkten på programmet innan ordföranden avslutar med tack för visat intresse och önskar välkommen till nästa månadsmöte.

Svedala 2020- 02 -19

Karl-Axel Persson Eva-Britt Johansson ordförande sekreterare