Årsstämma den 14 febr

i Kiaby församlingshem

• Föreningens ordf.Christina tackar Per-Anders för gott styrelsearbete Foto I Larsson

Föreningens ordförande Christina Nilsson hälsade 60-talet Willbattingar välkomna och inledde med parentation över de medlemmar som under året avlidit. Dessa hedrades med en tyst minut och diktläsning. Klubban svingades med van hand av Per-Ove Nilsson för dagen vald till stämmans ordförande. Styrelsen beviljades ansvarsfrihet för årets verksamhet och ekonomi.

Nya ledamoten Bertil Wildt-Persson hälsades välkommen in i styrelsen. I övrigt fick styrelsen oförändrad bemanning 2019 med Christina Nilsson som ordförande. Målsättningen är att tillsammans med övriga funktionärer leda föreningen ännu ett år med ledorden, skapa gemenskap och öka " må bra" känslan.

Framfördes ett varmt tack till Per-Anders Persson när han nu lämnar styrelsen. Blomster överräcktes.

Då mer och mer av föreningens verksamhet finns att läsa på hemsida är det önskvärt att den enskilde medlemmen tar för vana att besöka Willbattingens hemsida. Föreningens webbredaktör är Ingemar Larsson

Under övriga frågor informerades bla. om kommande försommarresa i dagarna två till vackra Bohuslän med besök i Fjällbacka, Smögen mfl.l

Från styrelsekamraterna framfördes ett varmt tack till ordföranden Christina för gott ledarskap och samarbete under verksamhetsåret.
Efter fika med välsmakande tårtor underhölls vi av
Allö Barber Boys med klassiska barber-shop låtar.

Mycket uppskattat      Foto Leif A

Nöjda och fyllda av förväntningar ser nu alla Willbattingar fram mot ännu ett spännande verksamhetsår

/IL.