den 16 febr 2017 på Engelsfarm

På plats fanns 60-talet Willbattingar som innan Årsmötesförhandlingarna förberedde sig med smarrig smörgåstårta.

• Stämmans ordf Per-Ove N och sekr Ingegerd L har full koll

Årsmöte den 16 februari på Engelsfarm.

Föreningens ordförande Christina Nilsson inledde med parentation över de medlemmar som under året avlidit. Dessa hedrades med en tyst minut och diktläsning. Klubban svingades med van hand av Per-Ove Nilsson. Styrelsen beviljades ansvarsfrihet för årets verksamhet och ekonomi.

Hela styrelsen omvaldes och fick förtroendet att tillsammans med övriga funktionärer leda föreningen ännu ett år med ledorden, skapa gemenskap och öka " må bra" känslan.
Blomster överlämnades till hemsideansvariga Kurt Isacsson och Berit Brantestam som nu överlämnar uppdraget till Ingemar Larsson.
Med anledning av omfattande dataomläggning på förbundsnivå och nytt utseende på Willbattingens hemsida förevisades i korthet om inloggning mm.
Under övriga frågor informerades bla. om kommande försommarresa med 2 dagars besök på danska Samsö. Från styrelsekamraterna framfördes ett varmt tack till ordf. Christina Nilsson för gott samarbete under verksamhetsåret.
Efter fika med välsmakande "hembakat" tog Kurt Isacsson oss med på en intressant och uppskattad bildresa med smakprov på olika upplevelser och aktiviteter under 2016.
Nöjda och fyllda av minnen ser nu alla Willbattingar fram mot ännu ett spännande verksamhetsår.

Bilder från årsmötet klicka här