Årsstämma den 13 febr

i Kiaby församlingshem

• Förhandlingar pågår. Foto Leif A

Föreningens ordförande Christina Nilsson hälsade 60-talet Willbattingar välkomna och inledde med parentation över de medlemmar som under året avlidit. Dessa hedrades med en tyst minut och diktläsning.
De nya medlemmarna Viveka och Mats Olin hälsades välkomna till Willbattingen. Klubban svingades med van hand av Per-Ove Nilsson för dagen vald till stämmans ordförande med Gunilla Persson som sekreterare. Styrelsen beviljades ansvarsfrihet för årets verksamhet och ekonomi.

Styrelsen fick oförändrad bemanning 2020 med Christina Nilsson som ordförande. Målsättningen är att tillsammans med övriga funktionärer leda föreningen ännu ett år med ledorden, skapa gemenskap och öka " må bra" känslan.

Då mer och mer av föreningens verksamhet finns att läsa på hemsida är det önskvärt att den enskilde medlemmen tar för vana att besöka Willbattingens hemsida. Föreningens webbredaktör är Ingemar Larsson.

Under övriga frågor informerades bla. om kommande försommarresa i dagarna tre till Värmland med besök på Selma Lagerlöfs Mårbacka, Lars Lerins Sandgrund   mfl.l
Från styrelsekamraterna framfördes ett varmt tack till ordföranden Christina för gott ledarskap och samarbete under verksamhetsåret.

Hemmabakat och chokladhjärta

lät sig välsmaka dagen före

"Alla hjärtans dag"

Efter välbehövlig fika med hemmabakat underhölls vi av Kalle och Arne