FIKA PÅ IRIS, referat
Under våren har vi haft flera uppskattade träffar på café IRIS för alla pensionärer.
Det har varit både herrar och damer som njutit av go´fika och trevlig samvaro.
Några gånger var träffen bara för män, som njöt av gott kaffe, härliga bullar och kakor.
Samtalsämnen saknades då inte och flera nya bekantskaper knöts. Många fällde kommentarer som
”dej har jag ju sett förut, man aldrig vetat vem du är”.