Medlemsmöte 28 oktober

• Monica och Agneta och Jessica
  • Agneta och Jessica
  • Gunilla säljer lotter.

SPF Aros Medlemsmöte 28 okt.

93 förväntansfyllda medlemmar kom till medlemsmötet på Syrianska K-Centret, för att dels höra vad som kommer i framtiden, samt att lyssna på Seniorguiderna från kommunen. Björn hälsade välkomna och berättade lite om allt. Sedan var det Jacks tur om resor och teatrar, därefter var det Monica, som berättade om kommande händelser!

Seniorguiderna Agneta Nyström och Jessica Leijon Hjelm, gick grundligt igenom vad staden erbjuder oss Seniorer. Det var inte lite. Arosfixarna hjälper oss med såna saker, som lätt ger oss fallolyckor med mycket mera. De två avtackades med snygga blomkrukor och trattisar och kraftiga applåder.

Därefter blev det kaffe med bulle, och mötet avslutades det sedvanliga lotteriet med Stig och Gunilla. Det blev bla några fina påsar med trattisar.